Ofte stillede spørgsmål

Her kan du finde svar på de mest almindelige spørgsmål. Hvis du ikke finder det svar du søger, er du naturligvis velkommen til at kontakte vores kundeservice.

 ----------------------------------

Jeg skal have tvillinger - kan jeg så også få flere pakker?

Svar: Ja det kan du. Du skal blot bestille den første pakke via vores hjemmeside. Når du så modtager kvitterings e-mailen fra, sender du svar retur, at du venter tvillinger. Herefter modtager du en bekræftelse på, at du kan få yderligere en pakke til dine tvillinger.

 

Min pakke indeholdt ikke det samme som min venindes, da hun fik barn?

Svar: Indholdet af Ønskeboksen ændre sig løbende, og det er derfor ikke sikkert, at du får nøjagtigt den samme pakken som din veninde, nabo eller kusine. Men vi tilstræber hele tiden, at pakken skal have et indhold der er både relevant og sagligt for dig som ny forældre.

 

Hvilke typer ID kan jeg bruge, når jeg skal hente min babypakke?

Svar: Du kan bruge minimum sygesikringsbevis. Vi skal kunne bekræfte din adresse og gerne din identitet med billede.

 

Kan jeg ikke bare tage e-mailkvitteringen med på min mobiltelefon?

Svar: Jo, det kan man godt. Vores e-mailkvitteringer indeholder et unikt løbenummer, som sikre at hver e-mail kun kan benyttes en gang.

 

Kan jeg få en anden til at afhente min pakke, hvis jeg ikke selv er i stand til det?

Ja, det kan du godt. Du skal blot huske at skrive en fuldmagt på bagsiden af din kvittering og sende dit sygesikringsbevis (eller evt. et billede af dit sygesikringsbevis) med vedkommende der henter pakken - så butikken kan kontrollere hvem der har bestilt og modtager pakken.

 

Kan jeg hente min Ønskeboks i en anden butik end den jeg har angivet på min registrering?

Svar: Nej, desværre ikke. Vi bruger dit valg til at sikre, at vi altid har nok pakker i butikkerne. Det er derfor vigtigt, at vi ved hvor pakken bliver afhentet. Butikkerne er blevet instrueret i kun at udlevere pakker til kunder, der har bestilt pakken hos dem.

 

Jeg er kommet til at vælge en forkert butik på min registrering. Kan jeg ændre den?

Svar: Det er desværre ikke muligt at ændre butikken, når den først er valgt, og registreringen er gennemført. Men vi kan naturligvis hjælpe dig, hvis du kontakter vores kundeservice her.

 

Kan jeg få slettet mine data fra jeres database, når jeg vil?

Svar: Ja naturligvis. Dine data er dine, og selvom vi får en kopi af dem, som vi også deler med nogle af pakkens partnere, har du altid ret til at få dine data slettet - både hos os og vores partnere.Tryk HER for at komme til afmeldingssiden.